Вчені, оскаржити теорію Ейнштейна про гравітації

У міру розвитку квантової фізики вчені дізнаються більше про чорні діри, темної матерії, темної енергії і інших космічних явищах. Нові відкриття все важче вписуються в поняття гравітації.

Нижче наводяться альтернативні погляди на гравітацію дев'яти вчених.

1. Томас Таунсенд Браун і пристрій, що кидає виклик гравітації

Фізик Томас Таунсенд Браун (1905-1985 рр.) Проводив дослідження для американського військово-морського флоту і міністерства оборони. Пізніше він працював консультантом в авіаційній промисловості.

Він створив пристрій, який було запатентовано під назвою «гравітатор». За його словами, його винахід спростовувало гравітацію, і деякі вчені згодні з цим твердженням. Під впливом високовольтного заряду воно рухалося таким чином, що це неможливо пояснити, виходячи з сучасного розуміння гравітації.

У заявці на патент Браун написав, що гравіатор діє в стані спокою по відношенню до Всесвіту. Це суперечить спеціальної теорії відносності Альберта Ейнштейна, згідно з якою сила повинна діяти однаково по відношенню до будь-якій системі звіту. Гравітатор також спростовував третій закон Ньютона, який говорить, що будь-якої дії є рівна і протилежна протидія.

У 1930 р полковник Едвард Дідс писав: «Частина вчених бачили гравітатор, і вони були вражені його дією, чесно сказавши, що руху гравітатор абсолютно неможливо пояснити відомими законами фізики».

Деякі говорили, що руху гравітатор управляються іонним вітром, тобто іонізовані частинки створюють силу. Пол А. Лавіолетт був серед тих, які не погодилися з подібним поясненням.

«Вимірювання сили тяги показали, що сила, що піднімає електрифікований диск Брауна, майже в 100 мільйонів разів більше, ніж міг би створити іонний вітер», - писав Лавіолетт в своїй книзі «Секрети антигравітаційного руху».

2. Пол А. Лавіолетт: Уряд таємно будує антигравітаційний корабель?

Лавіолетт отримав ступінь доктора в Університеті Портланда, в даний час він є президентом Starburst Foundation, науково-дослідного інституту в міждисциплінарних областях. Він пише в своїй книзі: «Протягом кількох минулих десятиліть по засекреченим аерокосмічним програмами в США та інших країнах займалися створенням літального апарату, здатного подолати гравітацію. Ці екзотичні технології відносяться до порівняно мало відомої області досліджень під назвою електрогравітіка ».

Лавіолетт простежив розвиток цієї галузі, починаючи з епохи Тесли і закінчуючи Брауном в першій половині XX століття. Згідно з теоріями Брауна, електростатичне і гравітаційне поля об'єднані, пояснює Лавіолетт.

Електрогравітаційних ефект ігнорується, тому що «подібний феномен не передбачається класичної електростатикою або загальною теорією відносності, пише Лавіолетт.

3. NASA про темної матерії

На цьому зображенні показано розподіл темної матерії, галактик і гарячого газу в центрі скупчення галактик Abell 520, що утворився в результаті масивного зіткнення галактик. Фото: NASA, ESA, CFHT, CXO, MJ Jee at the University of California, and A. Mahdavi at San Francisco State University

Вчені знають, що Всесвіт розширюється зі зростаючою швидкістю. Вони вважають, що причиною цього розширення є темна матерія, але не знають точно, що вона з себе представляє. Передбачається, що вона може спростувати теорію гравітації Ейнштейна.

У доповіді NASA про темної матерії йдеться, що існує ймовірність, що «теорія Ейнштейна про гравітації невірний».

«Вона не тільки впливає на розширення Всесвіту, а й визначає поведінку звичайної матерії в галактиках і скупченнях галактик, - йдеться в звіті. - Можливо, нова теорія гравітації могла б стати вирішенням проблеми чорної матерії. Ми можемо спостерігати, як галактики утворюють скупчення. Але якщо виявиться, що необхідна нова теорія гравітації, невідомо, який вигляд вона прийме ».

4. Том ванн Фландерн про проблему швидкості гравітації

Том ван Фландерн (1940-2009) отримав ступінь доктора астрономії в Єльському університеті в 1969 р Він не повністю відкидав загальну теорію відносності, однак вважав, що в ній є проблеми. Теорія Ейнштейна, скоріше, була «неповної, ніж помилковою», написав він у статті «Швидкість гравітації. Що кажуть експерименти? », Опублікованій в Physics Letter A в 1998 р

Він торкнувся питання про швидкість гравітації. У класичній теорії тяжіння Ньютона швидкість гравітації не визначена. А в загальній теорії відносності гравітація має швидкість світла, пояснює Ван Фландерн. Він каже, що в академічних колах вважають за краще обходити цю суперечність.

«Точно така ж дилема виникає у багатьох питаннях, - пише він. - Чому фотони від сонця рухаються в напрямку, який не паралельно напрямку гравітаційного прискорення Землі по відношенню до Сонця? Чому повне затемнення Сонця Місяцем досягає піку до вирівнювання гравітаційних сил Сонця і Місяця? Яким чином подвійні пульсари передбачають своє майбутнє становище, швидкість і прискорення швидше, ніж дозволяє світлове час між ними? Чому чорні діри мають гравітацією, незважаючи на те, що ніщо не може подолати їх, тому що для цього потрібна була б швидкість вище швидкості світла? »

5. Вільян Х. Кантрелл: теорія Ейнштейна не виходить за межі логічного кола

Д-р. Вільям Х. Кантрелл - член технічного персоналу в лабораторії Лінкольна Массачусетського технологічного інституту. У минулому він займав посаду ад'юнкт-професора на факультеті електронної інженерії Техаського університету.

Він виклав нетрадиційний погляд на теорію відносності в журналі Infinite Energy, опублікованому некомерційною організацією New Energy Foundation (NEF).

Широко розрекламований успіх теорії Ейнштейна, наприклад, ядерний розпад в атомній бомбі, насправді не заснований на його теоріях, вважає Кантрелл. Атомну бомбу можна було створити і без теорії відносності.

Кантрелл пише: «Теорія відносності справила величезний вплив на фізику XX століття, це незаперечний факт. Теорією Ейнштейна захоплюються у всьому світі за блискучі відкриття, до яких вона призвела. Проте, існують групи вчених-дисидентів, які відкрито відкидають її, і ще більші групи дослідників, які відчувають до неї неприязнь, хоча і не в курсі альтернативних підходів ».

«Причина цієї неприязні полягає в тому, що Ейнштейн запозичив математику Лоренца і Пуанкаре, і це дозволило йому модифікувати систему вимірювання довжини і часу, змусивши швидкість світла бути постійною для всіх спостерігачів».

«У такій ситуації раціональні мислителі повинні були б кинутися на пошуки альтернативних ідей. Але навіщо намагатися спростувати настільки успішну теорію? Ну, по-перше, для того, щоб зрозуміти і описати, як же насправді працює природа. А по-друге, щоб зробити новий прорив, після того, як ненавмисним бар'єр прибраний ».

Кантрелл і подібні до нього вчені вважають, що теорія Ейнштейна не виходить за межі логічного кола. Він пояснив це таким прикладом: «Хтось може висунути гіпотезу, що у Землі є друга Місяць, зроблена зі спеціального зеленого сиру, який прозорий для освітлення».

«Зрозуміло, це звучить як дурість, проте це твердження неможливо спростувати дослідним шляхом. З теорією відносності Ейнштейна та ж сама проблема ».

6. Руджеро Марія Сантіллі: теорія відносності суперечить квантової електродинаміки

Руджеро Марія Сантіллі навчався в університетах Неаполя і Турина, він працював запрошеним викладачем в Гарварді, потім заснував інститут теоретичних досліджень. Сантіллі призводить дев'ять невідповідностей між загальною теорією відносності Ейнштейна і теперішніми науковими знаннями. Деякі з них створюють проблеми для класичного розуміння гравітації.

Одне з головних протиріч в тому, що пояснення Ейнштейна гравітації не узгоджується з квантової електродинаміки, пише Сантіллі в своїй доповіді 2006 року «Дев'ять теорем про невідповідність загальної теорії відносності».

«Слід пам'ятати про те, що квантова електродинаміка - це одна з найбільш значних і експериментально доведених наукових теорій в історії. Очевидно, що широко поширена точка зору, яка розглядає погляд Ейнштейна на гравітацію як остаточний - це ненауковий підхід », - пише він.

Доповідь Сантіллі був опублікований в журналі Galilean Electrodynamics, заснованим д-ром Петром Бекманом, який в 1987 р дав нове трактування відносності в своїй книзі «Ейнштейн плюс два».

У журналі публікуються статті, які ставлять під сумнів загальну і спеціальну теорію відносності Ейнштейна. Редакційна політика журналу сформульована таким чином: «Журнал приділяє увагу доповідям, які підтверджують, що теорії Ейнштейна надмірно ускладнені, підтверджені тільки у вузьких областях фізики і ведуть до логічних суперечностей».

Том Бетхелл

Том Бетхелл не науковців, але він досліджував альтернативні теорії, будучи старшим редактором журналу American Spectator. У статті «Переосмислення відносності» він пише: «При виборі прийнятних теорій часто головним критерієм служить простота. Птолемеева система світу в ускладненому варіанті може точно передбачити положення планет. Однак геліоцентрична система світу набагато простіше, тому ми вважаємо за краще її ».

Він цитував Кліффорда М. Вілла з Вашингтонського університету, провідного прихильника відносності. «Складно уявити життя без спеціальної теорії відносності ... Просто уявіть все явища в нашому світі, в яких вона займає велике місце. Атомна енергія, знамените рівняння E = mc2, що показує, як маса перетворюється в колосальну кількість енергії ».

Бетхелл говорить про те, що обмеження «грають свою роль». Бетхелл пише: «Якщо нова теорія буде виглядати" незамінною ", її відразу ж охрестять помилковою».

7. Джозеф Полчінскі: сумніви і питання

Джозеф Полчінскі: сумніви і питання

Джозеф Полчінскі. Фото: Lubos Motl

Джозеф Полчінскі, фізик-теоретик інституту теоретичної фізики Кавлі Каліфорнійського університету в Санта-Барбарі, обговорює ідею гравітації і в зв'язку з чорними дірами. Відповідно до теорії Ейнтейна, чорні діри повинні мати величезну силу тяжіння.

Знаменитий учений Стівен Хокінг заявив в 70-і роки, що матерія може просочуватися з чорних дір, що є парадоксом.

Як згадувалося в першій частині статті, ван Фландерн задавався питанням: «Яким чином чорні діри мають гравітацією, незважаючи на те, що ніщо не може подолати їх, тому що для цього потрібна була б швидкість вище швидкості світла?».

Полчінскі заявив PBS після того, як Хокінг обговорив деякі нові теорії про чорні діри: «Можливо, що деякі наші погляди про квантову механіку і гравітації помилкові, і ми намагаємося з'ясувати, які саме».

«Це складне становище, але ми сподіваємося, що це складне становище дозволить нам просунутися вперед», - сказав він.

8.Ерік Верліндена: теорія «день неправильних волосся»

Професор Ерік Верліндена - фізик-теоретик в області теорії струн і професор інституту теоретичної фізики при Амстердамському університеті.

Він розглядає гравітацію як наслідок законів термодинаміки і впливу таких факторів як температура, тиск і структура. Сприйняття гравітації, наприклад, яблуко, падаюче з дерева, пов'язана з властивістю природи максимізувати безлад.

Стаття New York Times 2010 р описує його ідею як теорію «дня неправильних волосся». Волосся стає кучерявим при спеці і вологості, для волосся існує більше можливостей зробити волосся кучерявим, ніж зробити їх прямими, і природа любить варіації. Схожі принципи діють і при розподілі об'єктів в космосі, вважає Верліндена.

«Ми вже давно знаємо, що гравітації не існує, - заявив Верліндена в інтерв'ю New York Times. - Прийшов час оголосити про це привселюдно ».

9. Хуан Малдасена: «Теорію Ейнштейна слід замінити чимось квантомеханические»

Хуан Малдасена. Фото: Wikimedia Commons

У 1997 р фізик-теоретик Хуан Малдасена, який в даний час займає посаду професора в Прінстонському Інституті передових досліджень, розробив теорію, яка розглядає Всесвіт як сукупність дуже тонких вібруючих струн. Саме ці струни і створюють гравітацію. Струни представляють собою свого роду голограму, проецируемую з більш низькорозмірні космічної системи, яка простіше, більш плоска і не має гравітації.

В інтерв'ю, розміщеному на освітньому ресурсі Learner.org, Малдасена сказав: «Ми вважаємо, що загальну теорію відносності Ейнштейна слід замінювати чимось квантомеханические, коли зачіпаються такі теми, як початок Великого Вибуху, або будова чорних дір, де розпад матерії відбуваються в дуже маленькою області часопростору, і речі, що відбуваються там, не можна описувати, використовуючи класичні теорії. У таких випадках слід використовувати квантову механіку. Теорія струн знаходяться в процесі розвитку, вона була створена для опису квантомеханические часу-простору ».

*Світлина man jumping rope від Shutterstock

Версія англійською

Лавіолетт: Уряд таємно будує антигравітаційний корабель?
Що кажуть експерименти?
Але навіщо намагатися спростувати настільки успішну теорію?