Дослідники з'ясували, що Брюс Вілліс не врятував би Землю від Армагеддону

Герой Брюса Вілліса в реальному житті не зміг би врятувати Землю від зіткнення з астероїдом, як він зробив це у фільмі "Армагеддон", вважають автори статті, опублікованої в журналі Лейчестерського університету Journal of Physics Special Topics.

"Мені дуже подобається фільм" Армагеддон ", і до недавнього часу я не думав про реалістичність наукових ідей в цьому фільмі. Але після повторного перегляду я став скептичніше ставитися до цієї кінокартині. Я думаю, що режисери зазвичай намагаються зробити свою роботу достовірної з наукової точки зору, але при цьому часто стикаються з проблемою того, що можна і не можна зробити, що призводить до наукової "фальсифікації", яка більш цікава і приваблива з візуальної точки зору для глядачів ", - пояснив один зі студентів Бен Холл з університету Лей честера.

Хол і його однокурсники всебічно вивчили всі аспекти фільму-катастрофи 1998 року, оцінюючи реалістичність виявлення і знищення астероїда, який погрожував знищити життя на нашій планеті.

Спочатку студенти визначили кількість кінетичної енергії, необхідне для руйнування астероїда діаметром в1000 кілометрів. За їхніми розрахунками, атомний боєзаряд повинен виділити приблизно 800 трильйонів тераджоулей енергії (тераджоуль - трильйон джоулів) для здійснення подвигу Брюса Уїлліса і членів його команди.

Для порівняння: найпотужніший вибуховий пристрій, 50-мегатонн радянська "цар-бомба", виробила всього 418 тисяч тераджоулей, що в 2 мільярди разів менше від необхідного показника.

Крім того, навіть якщо б команда Гаррі Стемперов, героя Брюса Вілліса, володіла таким надпотужним вибуховим пристроєм, земля навряд чи б уникнула падіння астероїда. Як стверджують автори статті, оптимальна точка підриву астероїда знаходиться на відстані в 8 мільярдів кілометрів від Землі. Вкрай малоймовірно, що земні телескопи могли помітити астероїд задовго до його наближення до цієї точки і астронавти б встигли долетіти до неї вчасно.

Таким чином, Брюс Уілліс і його команда навряд чи б змогли врятувати Землю від насувається космічного Армагеддона в однойменному фільмі, якби його творці враховували реальні астрономічні та фізичні закони.

"Наш висновок дуже простий. Поточний рівень технологічного розвитку просто недостатній для захисту Землі від астероїдів такого розмірів за допомогою" методу Гаррі Стемперов ", хоча інші відомі методи можуть бути більш реалістичними", - підсумовують автори статті.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram