+38 (093)  990-30-70

Новости

Королевский бал у Вас дома

Проходження на Амерікен Макгі: Аліса (стор. 1) чит коди, проходження, поради, паролі до ігор

START

> Коди до ігор, проходження, поради

Завантаження пошуку ...

Коротка статистика по проходженню до гри: Дата останнього оновлення: 02.12.2012 переглянуті за червень / травень: 385/35 Проходження на Амерікен Макгі: Аліса (стор. 1 з 2)

Якихось особливих рад тут давати не потрібно, оскільки все банально: збираєте два види кристалів (червоні і сині) і кришити всіх з найпотужнішої зброї, яке є під рукою. Перший вид кристалів поповнює здоров'я, другий - магічну енергію. Є ще пара видів колбочок, за допомогою яких Аліса набуває нових властивостей, але трапляються вони досить рідко. Проходження особливих труднощів викликати не повинно, правда, іноді трапляються заморочені пазли (особливо під кінець). Якщо ж ви хочете підказок, то просто викликайте кота і починайте слухати його брудні. Тільки в більшості випадків його дивні натяки походять швидше на загадки, ніж на зрозумілі підказки.
У прірви перестрибуйте на іншу сторону. Аліса може за допомогою своєї сукні парити над димом. Далі по тунелю і візьміть кухонний ніж. Це найперше і, між іншим, вельми ефективна зброя. Дивіться, куди побіг кролик - в маленьку дірку. Від неї по містках направо. Там зверху ще один місцевий житель розповість вам про те, хто зможе вам допомогти. Стрибайте до знаку "Yur Mine" і йдіть далі.
Нова карта (Нова Карта, супроводжується довгої завантаженням).
Стрибайте з мотузки на мотузку. Внизу поговоріть з бородатим дідком. Ідіть далі по коридору, повз таблички "Danger". Почнуться гонки на вагонетці. Як приїдете, йдіть направо. Візьміть карти. Це друге зброю. Їх можна непогано метати. Ідіть у двері поруч, потім в іншу. Убийте карти-стражників і візьміть ключ зі столу. Тепер в двері наверх і в портал.
Повбивати всі карти і йдіть в портал, який і відкриє люб'язний дідок.
Нова карта (Фортеця дверей).
Заходьте в пролом в стіні, від хиткого будинку направо. Забирайтеся на другий поверх, а там в портал.
Нова карта.
Зал з шаховим підлогою: убийте карт-стражників і візьміть червоний кристал над платформою в центрі. Аліса перетвориться на монстра. Не бійтеся, це зовсім не те, про що ви подумали. Просто тепер у Аліси багаторазово збільшиться сила. Далі настійно рекомендую користуватися подібними колбочками.
Ідіть в далеку двері за гратами. Потім буде ще три або чотири двері. Далі по шаховій доріжці над прірвою, стрибайте в портал в кінці.
Перед вами буде важіль. Натисніть його і спускайтеся на поверх нижче. Тут вже цілих три важеля. Натискати їх треба в такій послідовності: правий, лівий, середній.
Відкриється замок на двері з того боку прірви. Ідіть по шаховим плитам, завислим у повітрі. Якщо підійти до краю, то з'явиться нова плита. Перебравшись через прірву, йдіть в двері і в портал.
Зал з літаючими плитами: пропригал на самий верх. І, ясна справа, в портал.
Опинитеся перед трьома дверима, які літають, зображуючи із себе щось на зразок "наперстків". Правильний портал знаходиться за однією з них. Вгадаєте - підете далі, немає - пробуйте знову.
Нова карта.
Тепер ви перебуваєте на самому верху стіни, яка оточує хиткий будинок. Ідіть по стіні, вбийте карти і парочку літаючих тварюк. В кінці стрибайте у відкрите в будинку віконце.
Відразу ж побачите "психа" з якоюсь пов'язкою на обличчі. Ідіть в двері. Зліва на платформі побачите ключку для гри в крокет (фламінго). Пізніше ви її візьмете. А поки йдіть в двері наліво. Потрапите в театр з "психами". Подивіться, що відбувається на сцені, виходьте. Дідок пододвінет полку в бібліотеці.
Піднімайтеся на другий поверх і наліво. Стрибайте спочатку на камін, а з нього на уступ з ключкою. Візьміть її - це ваше третій зброю. Ідіть в двері на іншій стороні, зліва від постійно ляскають дверей.
У бібліотеці направо, потім клацніть на книгу зліва. Вона полетить вгору. Піднімайтеся на ліфті на наступний поверх. Кот упустить книжкову полицю. Зліва підійдіть до другої книги. Переберіться на іншу сторону і торкніться третьої книги. Їдьте на ліфті на наступний поверх і там торкніться четвертої книги. Тепер ідіть до книг і по ним стрибайте до плити з ручкою.
Кот вам буде поради радити, а Аліса скине цю книгу вниз. Спускайтеся і підійдіть до розкритої книги. Дізнаєтеся рецепт зменшення.
Нова карта.
Зал з великою колоною - йдіть в двері направо. Від статуї капелюшника наліво. Підніміться на сцену і торкніться ще однієї червоної колбочки (Алісо-монстрів ми вже проходили). Натисніть важіль навпроти. За що ще сходах йдіть нагору, потім по балках над стелею стрибайте до дідуся в дальньому кінці. Після розмови з ним убийте трьох літаючих тварюк і повертайтеся до великої колони. Підніміться на другий поверх і в здвоєні двері з написом "2nd GRAYD".
Допоможіть дідка впоратися з картами, потім візьміть колбу з шафи. Виходьте в коридор, в перші двері наліво. У новому коридорі - в здвоєні двері наліво. Пройдіть в наступну кімнату, де убийте карти і підійдіть до грядці з написом "Poppy seeds". Подивіться, що станеться. Після захопіть з собою "кулька на паличці". Виходьте в коридор з чотирма дверима і йдіть в маленькі двері зліва. Потім в здвоєні двері зліва. Знову опинитеся в лабораторії з дідком. Підійдіть до нього.
Візьміть зірку і йдіть в портал на місці двері.
Нова карта.
Знову опинитеся в уже знайомій кімнаті. Ідіть в бібліотеку (на другий поверх, в двері поруч з хлюпають дверима) і підніміться на третій поверх. Підійдіть до дверей з написом "Observatory". У кімнаті з великим глобусом підніміться наверх і загляньте в телескоп. Подивіться, як зменшена Аліса стрибне в портал.
Нова карта (Грибний ліс).
Перестрибніть прірву і біля водоспаду піднімайтеся наверх по уступах. Злісні мурахи будуть кидати в вас камені. На верху убийте мурах, йдіть проти течії струмка. Підійдіть до дивного гуманоїдні суті з головою бика. Насправді, це черепаха, тільки без панцира. Ось вам і доведеться їй його повернути. Стрибайте на листок і пливіть на ньому слідом за "биком". Плисти треба довго і наполегливо. Якщо впадете з листка, то знайдіть найближчий і пливіть далі. Не забувайте стежити за "биком". В кінці ви впадете з великого водоспаду.
Нова карта.
Спускайтеся вниз, попутно розбираючись з мурахами. У воду не стрибайте - з'їсть велика риба. Стрибайте з лілії на лілію, потім на корінь. На іншій стороні - на корінь, з нього на листок, поплавайте. На тому березі убийте мурах, жуків трояндочку і гриб. На листку пливіть до смолоскипів. Там входите в будинок. Аліса почне говорити з хамелеоном.
Ідіть по коридору, в круглій кімнаті візьміть скриньку. Це ваше нову зброю. Вона вибухає через деякий час після того, як ви її кинете. Прибіжить королева. Закидайте її цими скриньками. Вона і здохне. Поговоріть з "биком" і хамелеоном.
Довго пливіть за биком. Дивіться по сторонам і ухиляється від риб, падаючих каменів. Запаси повітря можна поповнювати у бульбашок. Якщо ви упустили "бика", то пливіть по сліду від його бульбашок. І навіщо це йому знадобилося стільки петляти на порожньому місці.
Нова карта.
По стежці підніміться наверх, по мотузці, повз водоспаду. Наверх по уступах. В кінці стрибайте на синій гриб справа (він тут замість батута), чіпляйтеся за мотузку. Там ви зустрінете кролика.
Стрибайте на гриб на дереві, з нього на мотузку стрибати НЕ треба. Краще обійдіть дерево по колу і стрибайте на другу мотузку. З неї на уступ, де з'явиться портал. Перестрибуйте струмок по камінню, в дірку зліва від водоспаду.
Зайчик-то нашого таки розчавить злісний шляпник. Від розчавленого кролика йдіть наліво і в дірку в землі. Скоро прийдете до пару. Перестрибуйте на іншу сторону і направо. Капелюшник буде зрідка сильно топати, не звертайте уваги. Вам треба забратися на самий верх, до тоненькою стежкою. Там поруч ще ключка-фламінго є. Ідіть далі, знову по вузькій стежині і повз синіх кристалів.
У новій печері подивіться на кристали в дальньому кінці. Вам треба дістатися до них.
Для цього стрибайте на мотузки, гриби. Візьміть карти (якщо з якоїсь причини у вас їх ще немає) і наверх. Повз злісної трояндочки, на мотузку, до дерева. За другий трояндочкою впадіть в дірку і спускайтеся вниз.
Нова карта.
Швидко біжіть від дзеркального кулі. Він буде вас переслідувати досить довго.
Пробіжіть дві печери, замерзле озеро, провалитеся під тріснутий лід.
Ковзаєте вниз (по льоду інакше не виходить). У печері наліво, пройдіть по вузькій стежці і візьміть крижаний скіпетр. Поки це буде для вас самому могутньою зброєю. Поверніться до входу в печеру і тепер ідіть направо. Звідти в печеру в скелі.
За вами знову покотитися цей дзеркальна куля. Як прибіжить до лавової річці, швидко Метн в праву сторону. Куля просвистить повз. У пари перестрибніть прірву.
Ідіть до грибів, де ви зустрінете гусеницю. Після розмови йдіть в портал.
Нова карта.
Ідіть мимо грибів, в прохід. У частоколу з великих білих грибів пірнайте в калюжу зліва. Потім в дірку в скелі. Скоро опинитеся біля виходу з печери, який охороняє купа мурашок. Повбивали їх усіх.
Битва зі злісною стоногою в касці. Треба підійти до неї мало не впритул, тоді вона постане "на диби" і буде видна червона лисина на її пузі. Стріляти треба саме в неї. Причому довго і наполегливо. Як вона здохне, піднімайтеся по впало колонам до грибу на пагорбі. Аліса відкусить шматочок і знову виросте.
Опинитеся на великій галявині з лавової рікою і купою табличок. У центрі візьміть палицю. Поки він не буде працювати, тому як треба зібрати ще кілька частин. Відкриється решітка. Ідіть в печеру по стрілці "Cave of the Oracle". Завалити привид і йдіть далі. Там вам скажуть, що треба робити далі. Поверніться до табличок і йдіть в "Pale Realm".
За шахової доріжці з пішаками йдіть до воріт замку і в портал.
Нова карта.
Потрапите в шаховий замок з небом "в клітинку" (я серйозно). Підійдіть до фігури слона (можете називати його офіцером, якщо так вам більше подобається, а в англійському оригіналі він зветься взагалі "Bishop" - єпископ). Аліса теж перетвориться в слона і тепер зможе ходити тільки по білих клітин. Пройдіть таким чином наступну кімнату. В кінці Аліса знову стане нормальною.
У новому дворику йдіть в здвоєні двері праворуч (на цьому чорно-білому тлі все здається таким однаковим). На ліфті на другий поверх, в праві двері. Повз статі з кілками, через міст, в двері направо. В кінці за маленькою дверцятами натисніть важіль.

Коментарі
Завантажити з нашого файлового каталогу
антивіруси [0], архіватори [0], Дизайн [0], Інтернет [3], CD-DVD Write [0], Portable Soft [0], кодеки [4], Мультимедіа [5], тести [5], утиліти [5], Інші [5]
драйвера [50], прошивки BIOS [740], Диски з драйверами [22]

Нові файли для скачування

Найвеселіша гра, яка навчить тебе встигати!

Необхідно знищити кришталевий череп, який перетворює нічні кошмари в реальність!

Створіть фантастично гарний акваріум для рибок своїми руками!

Захистіть Землю: очоліть межгалактическую війну проти курчат-агресорів!

Врятуйте графа Дракулу від наполегливої ​​шанувальниці, розчищаючи йому шлях до втечі!

Займіться будівництвом будинку та благоустроєм власного саду.

Рекомендуємо завантажити

CheatsNote - це все, що необхідно кожному "геймеру". Коди, проходження і секрети до 5260 ігор вже знайдені для Вас і зібрані в цій програмі. Завантажуйте програму безкоштовно!

ІГРИ НА DVD ІГРИ НА DVD   Пограйте в Flash-ігри Реклама   Фотографії   Бегалки, дії   [75],   бізнес гри   [30],   аркади   [267],   гонки   [44],   Дитячі   [68],   для дівчаток   [42],   Для хлопчиків   [48],   бійки   [2],   Карткові   [2],   квести   [15],   космічні   [22],   Логічні   [341],   маджонг   [9],   Настільні   [118],   пазли   [52],   пасьянси   [5],   Пошук предметів   [175],   пригоди   [51],   Рольові ігри   [0],   збірники   [5],   Симулятор   [41],   Спортивні   [20],   стратегії   [12],   Тетріси / лінії   [171],   кульки   [37],   Шутери, стрілянина   [110],   ферми   [33],   екшн   [24],   еротичні   [2],   Патчі та апдейти   [16],   трейнери   [1],   NoCD і NoDVD   [0],   Інші   [15]   антивіруси   [0],   архіватори   [0],   Дизайн   [0],   Інтернет   [3],   CD-DVD Write   [0],   Portable Soft   [0],   кодеки   [4],   Мультимедіа   [5],   тести   [5],   утиліти   [5],   Інші   [5]   драйвера   [50],   прошивки BIOS   [740],   Диски з драйверами   [22] Пограйте в Flash-ігри Реклама
Фотографії Бегалки, дії [75], бізнес гри [30], аркади [267], гонки [44], Дитячі [68], для дівчаток [42], Для хлопчиків [48], бійки [2], Карткові [2], квести [15], космічні [22], Логічні [341], маджонг [9], Настільні [118], пазли [52], пасьянси [5], Пошук предметів [175], пригоди [51], Рольові ігри [0], збірники [5], Симулятор [41], Спортивні [20], стратегії [12], Тетріси / лінії [171], кульки [37], Шутери, стрілянина [110], ферми [33], екшн [24], еротичні [2], Патчі та апдейти [16], трейнери [1], NoCD і NoDVD [0], Інші [15]