+38 (093)  990-30-70

Новости

Королевский бал у Вас дома

Мис Айя або як на три дні загубитися в Криму

Я сиджу на березі, дивлюся на безкрає море, яке так і манить зануритися в прохолодну, кристально чисту воду ...

Я як звір зализувати рани ...
І як кава розчиняю горе ...
Пахну щастям, південним сонцем і кальяном ...
Приїжджай !! Сумую !!

? підпис - МОРЕ !!!
Після довгої і холодної зими організм вимагав сонця і гарненькою струсу ...
Спонтанно в голову прийшла думка: «А чи не провести три вихідних на кримському узбережжі, відволіктися на час від прогресу і пройти один з наймальовничіших в цьому районі маршрут».

Змінивши підбори на туристичні черевики, ковдру - на спальний мішок, сумочку на рюкзак я вирушила до моря. Знайома картина, вокзал, велике табло годинника показує час. Ще дуже рано. Розділила сніданок з собакою, з величезними сумними очима. Час скоротати в McDonalds за чашкою капучино і балаканиною з туристами. У призначений час зустрілася з провідником і хлопцями, з якими треба було сходити в маленьке, але подорож. Автобус ... і ми вже в Балаклаві. Віталік докупив що залишилися продукти, і ми вирушили до фортеці Чембало, вірніше до того, що від неї залишилося. Звідси відкривається приголомшливий вид на околиці Балаклави і виступаючий мис Айя.

Далі наш шлях лежав до «Бочці смерті» - металевого спорудження з трагічною історією, раніше доводилося чути, але побачила це місце вперше. Травень цього року видався спекотним, до того ж я як завжди забула крем. Відбиток святкових днів відчувався безумовно, люди були скрізь, обганяли нас, йшли назустріч, зрідка миготіли велосипеди. Через кілька кілометрів пірнули в ліс і видерлися на невисокий перевал. Справа весь час море - ось де видно нескінченність світу і життя! Саме туди, до моря, ми будемо спускатися.

Аязьма (можу і переплутати). Прийшли на стоянку, розбили намети, «познайомилися» з місцевим лісником. Пляшки наші спорожніли, хотілося пити, за словами Віталіка, джерело знаходився в 200 метрах, і ми з кількома хлопцями вирушили поповнити запас. Це виявилося цікаве заняття, як в казці «йди туди, не знаю куди». Йти потрібно було вгору, вздовж ледве помітною річечки, ми два рази піднімалися, але нічого схожого на джерело не знаходили. Сергій пішов на розвідку і пропав, на наші відгуки відповіді не було. Тут на нашому шляху з'явилися двоє чоловіків, впевнено піднімаються з цілої оберемком порожніх пляшок, і запропонували слідувати за ними. Сонце палило, піт котився градом, у мене була одна мрія - заповзти на цю гірку і ковтнути води. Незабаром почулися голоси, і ми побачили ЙОГО. Вмилися холодною, чистою водою, заповнили свою тару і майже підстрибом скотилися вниз.

Залишок вечора пройшов на березі, деякі хлопці вирішили скупатися, я тільки помочила ноги, вода була дико холодна. Маленька Світу ловила медуз. Пляж розташований серед каменів, ходити приємно, якщо звичайно, ви взуті в тапки на товстій подошве.Вечер, захід, красива галявина ... Зрозуміло, ввечері всі зібралися біля вогнища - який же без багаття похід у гори . Віталік запропонували найпростіший і ефективний спосіб знайомства - кожен по черзі розповідає про себе, хто він, звідки, чим займається (чесно визнаю, все в голові перемішалося, всіх таки і не запам'ятала). Після вечері Микита взяв гітару, зазвучали перші акорди, хто вміє співати, співав, я теж подумки щось намагалася підспівувати. Слухала хлопців лежачи в наметі, ніч видалася тепла і спати в моєму спальнику, було жарко.
Прокинулася рано, купатися, як і вчора не наважилися, сиділи на березі, кидали каміння, базікали. Звідси не хотілося йти, але думаю, одного разу повернуся сюди знову. Табір наш поступово ожив. Сьогодні нам потрібно було піднятися вгору до джерела, який ми вчора так наполегливо шукали, тільки вже з рюкзаками. Крутий підйом на гору, відпочинок біля струмка. У Микити був такий ВЕЛИКИЙ рюкзак, Віталік допоміг йому з підйомом, Саша взяв намет, ми поповнили запаси води, так як до наступної стоянки джерел не передбачалося. Здається, всім було важкувато (інструктор не береться до уваги - він, на відміну від нас "літає"). З висоти відкривається розкішний вид на море, зелені дерева і прибережні скелі.

«Жовта смужка пляжу з висоти пагорбів   Змійкою в'ється уздовж зелених берегів »
«Жовта смужка пляжу з висоти пагорбів
Змійкою в'ється уздовж зелених берегів »

За спеці, для травня це аномально, йшли до наступної стоянки, засмагли і подрумянились як пиріжки. Так виглядали ми класно - йдуть один за одним такі очманілий, від спеки і рюкзаків, але щасливі походнікі. Доріжка іноді зсипалася, я кілька разів ковзалися, в деяких місцях дуже допомагали гілки кущів. Наша група розтягнулася далеко назад. Віталік показав гору носоріг, а й справді дуже схоже на носорога. Привал і перекус, що може бути краще для втомленого подорожнього. Привали робили в міру втоми і на прохання учасників.

Ми поступово віддалялися від моря в лісову гущавину. Тут дорога пішла рівніше, йти почали швидше. Уздовж, тяглися жовті галявини, траплялися величезні квіти фіолетового кольору, я бачила такі вперше, навесні відкриваються особливі принади кримської землі. Друга ночівля в лісі - і вона прекрасна по-своєму! Ми з Танею пішли до найближчої річечки скупатися. Я з такою насолодою змила з себе слід жаркого дня, незважаючи на крижану воду. Тут з дровами йшла краще. Незабаром запалав багаття, настав час вечері, почулися звуки струн і «І все йде за планом». Щоб ми встигли на свої потяги, Віталік запланував ранній вихід.
Ми поступово віддалялися від моря в лісову гущавину
Прокинулася від щебету птахів, краса! Наш командир всіх підняв, нагодував, роздав ЦУ і ми рушили до останнього пункту нашого маршруту під загадковою назвою. Начебто нічого примітного, поки не подивишся вниз. Мальовничість цієї ділянки перевершує всі очікування: прямовисні багатометрові скелі, що обриваються прямо в море, серед цих громад і загубилася велика бухта Загублений світ. Місце, досить неприступне для звичайного туриста, на пляж можна потрапити тільки з моря або спуститися на мотузці.

ПІСЛЯ ПОХОДУ

Віталік спасибі - у мене залишився час погуляти по Севастополю, тепер можна розслабитися, не поспішаючи прогулятися по вуличках і набережної, зайти в кафешку, дивитися на море і їсти морозиво. Але старання нашого ватажка мало не пропали даром, ще трохи і я стояла б зі своїм квитком на порожній платформі. Так, було б прикро. Але у мене виявився моторний попутник, завдяки якому ми благополучно опинилися на своїх місцях. Один момент і поїзд рушив, а в душі смуток, що так швидко пролетіли ці чудові три дні. Залишок вечора пройшов весело.

Фотографій у мене всього кілька, акумулятори підвели в перший же день, довелося економити, але жоден фотоапарат в світі не зможе передати захват побаченого .

Цей маршрут провів Віталік - тактичний, терплячий, налаштований на позитив. Ти нас нікуди не гнав, наш погляд був зосереджений не тільки на «п'яту» точку сусіда, ми дізналися, побачили і почули многоінтересного. За що тебе величезне спасибі! Ці три дні життя, які запам'ятаються на все життя! Мене все влаштувало, я цілком задоволена, отримала те, що хотіла, і побачила те, що очікувала.