+38 (093)  990-30-70

Королевский бал у Вас дома

Сачок для риби

А ви вірите в прикмети?

Я ось якось не дуже. Але останнім часом куди не плюнь, у мене скрізь знаки. Або це вже куку-ляля, як каже мій син, на тлі тривалого планування? Подробиці нижче.

Читати повністю... Надюшка

14 вересня 2015 року, 21:25

ідеальний дитина

Виловив з акваріума всіх рибок пластикових і камінчики. Добре, що жодна жива в сачок не потрапив. Покидав дині за диван - в волейбол грав. Вивалив з шафи всі настільні ігри, розвиваючі журнали, пазли ... Це він гру з під самого низу діставав. Нарізав гору папірців, дрібно-дрібно. Це він робив з паперу стіл, книгу, лавку, рибу-пилу, робота ... Не питайте як, для мене це теж загадка. День прожитий не дарма. А очі такі невинні. (Фото не сьогоднішнє)

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Смішний сон))

Дівчата, хочу поділитися своїм сьогоднішнім сном. Загалом, снитися, що ми з чоловіком відпочиваємо на морі і ось наближатися вже останній день, а ми так і не їли креветок. Дивлюся я на біленький пісочок, а там сани дитячі поламані, без сидіння. Ми взяли їх, натягнули на них мережу, прив'язали мотузку і таким чином вийшов сачок. "Ну, все, я пішов, чекай мене на березі" - говорить муж.Рядом купалися якісь негри і постійно кидалися водорослямі.Вот чоловік затягнув мережу і на берег. Приходить і висипає замість креветок ...

Читати повністю... Читати повністю Світлана

13 лютого 2015 року, 14:58

Тематичний тиждень: "Річкові риби"

Роблячи в черговий раз покупки в Лабіринті, я замовила досить багато дидактичних карток, одні з них - річкові риби Варварка вони відразу припали до душі. А я вирішила скласти першу в своєму житті тематичну тиждень. Ось ділюся з вами, може хто-небудь захоче приєднатися до нас. Ми почнемо в понеділок)) Варіації можуть бути різні, не тільки річкові риби, а наприклад морські або акваріумні. А разом воно завжди веселіше!)) Тематична тиждень: «Річкові риби»

Зачаття

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Наталя

28 жовтень 2012, 1:38

Надерти усім дупу

Сьогодні застаю плюшу за наступним заняттям. Вона знайшла сачок (я його завбачливо ховаю на кухні (зліва від мийки під купою пакетів - це мені для інфо, щоб не забути, де його потім шукати) в затишному місці, підтягла свій стільчик до вікна, влізла, опустила сачок в акваріум і ганяла там риб. Я як побачила, ахнула! з підвіконня стікала вода струмком, благополучно накопичуючись в безвоскових стиках нашого чудесного ламінату. А плюшу схвильовано випалює: "Мама, треба терміново зловити цих бридких самців і настукати їм по попі ...

Читати повністю...

Хелло Кітті. Ігрові набори.

Великі ігрові набори Хелло Кітті - відмінний подарунок за низькою ціною. Набори включають в себе безліч елементів для цікавої гри. 1. Суші-бар Хелло Кітті. Великий ігровий набір, що складається з господині Кітті і її суші-бару. Під мелодійну музику крутяться апетитні роли, суші в натуральну величину на круглому підносі. Суші можна створювати і самим - інгредієнти виконані з липучками. За допомогою сачка можна зловити рибку до обіду. У набір входять: - фігурка Кітті - 9,5 см .; - 5 рибок; - 5 тарілок; ...

словничок

Поповнився наш словничок до року і трьох місяців. "Мама, тато, баба, дядько". "Щита" - шишка (стала говорити після того, як на цьому тижні знайшли шишки в лісі. Настена везла їх назад задоволена, всю дорогу від лісу до будинку перевіряла, не загубилися чи. Везла в руках сидячи на санках. Мабуть це подія справила на неї настільки сильне враження, що в цей день, прокинувшись після денного сну збуджено промовила: "Щита", озираючись навколо. Мабуть, шукала шишку)) "духи" (наголос на "у") - духи. Бабуся ...

Читати повністю... Читати повністю Tanya

9 серпня 2016, 12:54

"Як я провів це літо"

А пам'ятаєте, як було в школі, повертаються діти після канікул, засмаглі, бадьорі, веселі, і кілька днів по тому, учитель дає завдання: "тема твору: Як я провів це літо", і починають діти строчити про свої враження! Як ловили з дідусем рибу на ставку, як вперше побачили захід на море, як весело відсвяткували день народження, як ловили метеликів з друзями і носилися в "солов'ї-розбійники" ... Я б могла до кінця літа написати про те, як ми відпочивали з діточками в санаторії в сосновому лісі ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

11 вересня 2014 року, 00:46

желатинова рибалка

Ми вже не з чуток знаємо, що таке справжня рибалка з усією її атрибутикою: ночівля в наметі, їжа на вогнищі, закидання вудки, радість від спійманої рибки ... Але оскільки вже похолодало, залишається тільки влаштовувати риболовлю будинку)))

Читати повністю... Читати повністю Яна

4 серпня 2015 року, 23:00

Прогулянка на водойму

У нас це була не прогулянка на водойму, а прогулянки на водойми, причому майже кожен день на новий. Тому відразу попереджаю, дуже багато фото, дуже дуже))) Ходили ми і на річку Істру, і на ставок біля будинку, і в центр міста. І сьогодні в ув'язненні були на прудике, який має велике значення для мене особисто.

Читати повністю... Читати повністю Світлана

18 листопада 2013, 18:00

ТН. рибки

Сьогодні були рибки! Не дуже багато правда, поки їли / спали / гуляли / робили вкусняшки -наступіло 7 години вечора :) І все таки дещо поробили. Звичайно ж, в першу чергу показала малюкові фотографію рибки і задекларувала вірші. Ця картка, до речі, наша реліквія - перший відкусаними і з'їдений шматочок папірця, який вселив в мене мало не паніку і змусив перерити в пошуках інфо весь інтернет :)) Потім запропонувала СаШиК намалювати водичку в акваріумі, і, о диво, Саша навіть помалював :) Ну який же акваріум без рибок -Пішли його заселяти - клей знову не ...

Читати повністю...

Дівчата, подивіться, нічого не забула?

Всім доброго дня. Ось пройшлася по нашим Зоомагія і вирішила прикупити: 1. Акваріум Аква Гесса 50 л 2. Помпа-фільтр для акваріума Акваель Фан-міні 30-60л (сказали замінить компресор, типу 2 в 1. Я знаю є ще розпилювач. Він до цього фільтру потрібен? В магазині не запитала) 3. Сифон для чищення грунту Тетратек GC 30 на 20-60 л 4. Скребок для акваріума Хаген з лезом 5. Сачок 6. Підстилка під акваріум Ось ніби все обладнання. Які зауваження? А ось для акваріума: 1. Грунт (підкажіть який ...

Читати повністю... Читати повністю Тріні

15 грудня 2012, 22:23

Рибка хоче жити

Дівчат, живуть в моєму акваріумі рибки ауратус. Однією рибку стало погано, вона плавала на поверхні з величезною виразкою на боці. Протягом декількох днів я спостерігала її важкий стан, з виразки випадали нутрощі, мені було її шалено шкода. Я зважилася на популярний метод прояви жалю до риб, занурити її в холодну воду, від перепаду температури рибка просто засипат, назавжди, без мук. Взяла я сачок, змахнула їм в акваріумі, але рибка зникла. Тут я вирішила більше не робити спроб її ...

Читати повністю... Читати повністю Юлія

8 лютого 2013, 21:05

Сон про рибу і ґудзиках)))

Спробую розповісти вам, дівчатка, свій сьогоднішній сон. Наснилося мені, що стою я посеред невеликого містка і дивлюся на воду. Поруч стоїть чоловік і дівчинка, років семи або восьми. За відчуттями-чоловік знайомий і нібито ми з ним пара. Але не в цьому суть. Стою, дивлюся, а у воді за течією пливуть риби одна за одною. Я беру сачок на довгій ручці і починаю водити їм по воді. Раптом мені попадається в нього велика риба, за формою нагадує щуку, а по лусці ...

Читати повністю... Читати повністю Анніка

10 грудня 2012, 15:10

Дибр про різне.

Про пошту Росії. Щось вона мене приємно дивує. Я завжди вважала, що якщо посилка прийшла через місяць після відправки, то це щщщастье. А тут одна посилка дійшла за 10 днів, а друга за 12! Відправила сьогодні ще дві, вірю, що прийдуть вони одержувачам якраз до Нового року! Про сумки та їх начинку. Сьогодні, поки стояла в черзі на пошті, копалася в своїй сумці і офігела =) З моєї сумкою можна сміливо потрапляти на безлюдний острів - не пропадеш! У ній ...

Багато рибок)))))

Ой дівки поїхали до батьків з чоловіком на вихідні і приснився мені сон: що ми на море і я заходжу в ванну кімнату, а там 2 ванни великі і в одну запливає як то типу з моря через трубу риба і я така задоволена кажу зараз наловимо рибки пожарим. Я беру сачок і починаю її ловити та дуже багато і різних розмірів)))) прикиньте, так я прокинулася в такому розчулення))))))))))))) сподіваюся що це знак.

Читати повністю... Читати повністю Вікторія

28 грудня 2011, 19:23

знову вони ... сни!

вночі сон про акваріумних рибок приснився, я пішла в зоомагазин і купила 3 ​​рибки, понесла в акваріум до хлопця ... там у нього було 2 рибки ... вообщем несла рибок в пакеті в руках .... потім вилила їх в акваріум, і згадала, що 2 рибки, які всместе вже, вони не уживаються, взяла сачок і стала ловити найкрасивішу рибку..а протягом дня наснилося, що пішли з чоловіком в гіпермаркет, і я побачила велику, величезну! рибу, чи то вялянная то чи солена, і взагалі взяла її на руки, зателефонувала мама совій і гвоорю нам нудна така, вона відповідає що так, ну кладу її на ...

Читати повністю... Читати повністю Олеся

17 січня 2013, 22:50

з того світу .....

Привіт дівчатка Повернулася з новорічних канікул. пишу продовження нашої історії, тк все ви за нас дуже переживали і багато всього радили. Отже за пару днів до 28 грудня у мене захворіла моя Золотушка оранда, а перед цим пару днів тому помер телескоп. Ознаки: вигинається моїх рибулек, луска куйовдить і роздмухувало їх моторошно. тож я перед від'їздом ввечері і вранці 2 рази своїй Оранда зробила сольові ванночки, і потримала в Бактопур. Їдучи відлила з Акви 40% води і поклала ще 2 ...

Читати повністю...

Дальян: блакитні краби, черепахи, гарячі джерела

Черепахи-черепахи-черепахи! Киря якраз освоїв це поняття. Черепаха він говорить як «ахаохуаха»))) В цій місцевості черепаха - головний символ. Великі черепахи долгодітелі, називаються карета-карета, в ці місця вони припливають відкладати яйця. Дуже багато сувенірів з їх зображенням. У нас в готелі на лобі був прозорий ділянку підлоги, де були насипані камінчики і розкладені пластикові черепашки) Були навіть крихітні, які вилуплюються з яйця. Всіх туристів, особливо хто з дітьми відправляють на екскурсію, яка називається «Дальян». Взагалі Дальян - це річка. Там ...

Читати повністю... Читати повністю Mamita

15 вересня 2011, 22:52

Вірю-Не вірю. Про мене.

Тут 10 фактів про мене! один з них не відповідає дійсності. Який? 1) У мене 4 абсолютно різні крові (тобто дідусі і бабусі ВСЕ різних національностей) 2) Моє ім'я Ви не знайдете НІДЕ. Його не існує в природі. 3) Я вмію гадати на картах. 4) Мене завжди приваблювали чоловіки НАБАГАТО старше мене. Мій чоловік годиться мені в батьки. 5) Я танцюю Танго. 6) Я працювала барменом за стійкою в іншій країні, практично не знаючи мови. 7) У чоловіка на руці витатуйований мій ...

Читати повністю... Читати повністю Mamita

15 вересня 2011, 22:52

Вірю-Не вірю. Про мене.

Читати повністю... Читати повністю Nessa

4 вересня 2016, 17:10

ТН Орнітологи. завдання

1.ОРНІТОЛОГ - це вчений, який вивчає птахів - їх анатомію, життя в природі і в неволі. Орнітологи дуже люблять окільцьовують птахів - ловити їх, одягати на одну з лапок кільце з інформацією і відпускати на волю. Це допомагає їм вивчати пересування птахів ...

Читати повністю...

Подарунки: хороші і різні. і ... бюджетні

Як і всі, ми з донькою обожнюємо отримувати подарунки. Але і таке іноді трапляється ще більше нам подобається їх дарувати. Є якийсь особливий кайф в тому, щоб скрупульозно, з маніакальною наполегливістю вчитуватися в відгуки про сто п'ятдесят п'ятої кухні для дівчаток або наборі інструментів для хлопчиків, з занудством Місіс Марпл випитувати у батьків, ніж любить займатися їхній малюк і переривати підлогу інтернету в пошуках валізи з ліловим єдинорогом, який замовила тобі племінниця. Але не завжди варто так мудохаться потрібно напружуватися ...

Подарунки: хороші і різні. І деякі цілком бюджетні

Загадки про літо

Сонце пече, липа цвіте. Жито встигає, коли це буває? (Літо) Я виткане з спеки, несу тепло з собою, Я річки грію, "купайтеся!" - запрошую. І любите за це ви всі мене, я ... (літо)

Читати повністю... Читати повністю Марина

21 лютого 2013, 18:43

Добірка коротких віршиків для карток Домана

Добірка коротких віршиків для карток Домана Зробити картки Домана для сина вирішила, прочитавши у Елениhttp: //www.babyblog.ru/community/post/rukodelie/1723098 Спасибі їй за це величезне! Так як моєму синочкові подобається слухати віршики, то я вирішила підібрати до кожного малюнку коротенькі стішок.Сейчас нам 1рік і 9 місяців, картками користуємося вже давно. Періодично поповнюючи їх. Ось некотоие віршики (буду поповнювати і коли з'явитися вільний час за категоріями постараюся розсортувати). На одну картку наклеюю 1-2 віршика. Уже майже все вивчила. І можу синові читати віршик, а він показує ...

Читати повністю...

Греція. Potidea Palace Bomo Club 4 *.

Відпочивали ми всією сім'єю, 2 тижні, з 1 по 16 червня 2013р. Довго думали, куди ж поїхати з маленькими дітьми, і не помилилися, обравши Грецію. Скажу, що в основному ми завжди відпочивали в Туреччині-Єгипті, в готелях різних категорій. Але такого відпочинку я ще не зустрічала)) Нам так сподобалося відпочивати в Греції, що в Туреччину більше і не хочеться .. Напишу трохи про цей готель, а потім про наш відпочинок.

Читати повністю... Читати повністю Надя

22 жовтня 2012 16:36

Добірка коротких віршиків для карток Домана

Зробити картки Домана для сина вирішила, прочитавши у Олени http://www.babyblog.ru/community/post/rukodelie/1723098 Спасибі їй за це величезне! Так як моєму синочкові подобається слухати віршики, то я вирішила підібрати до кожного малюнку коротенькі стішок.Сейчас нам 1рік і 9 місяців, картками користуємося вже давно. Періодично поповнюючи їх. Ось некотоие віршики (буду поповнювати і коли з'явитися вільний час за категоріями постараюся розсортувати) ...

ігри Djeco

Тримач для карт Djeco арт.05997 - 390р в наявності Тримач для карт від французького бренду Djeco призначений для маленьких дітей, які люблять грати в цікаві ігри в карти, але їм ще поки складно акуратно тримати віяло з карт так, щоб нік .....

Читати повністю... Читати повністю Melenka

10 жовтня 2014 року, 21:18

ігри

Ігри для дітей 5-6 років Чарівниця На початку гри діти вибирають ведучого і злу чарівницю. «Чарівниця» сідає на стілець, їй зав'язують очі, а діти стають в колону по одному один за одним. За командою ведучого вони повинні по черзі обійти стілець, на якому сидить «чарівниця», так, щоб вона не почула навіть найменшого шереху. Якщо «чарівниця» почула чиїсь кроки, вона повинна назвати ім'я проходить повз неї. Якщо вона вгадала, то гравець стає новою «чарівницею». Приборкувач звірів Для цієї гри знадобляться стільці ...

Читати повністю... Читати повністю Карина

28 вересня 2014 року, 15:32

До і після трьох. Ігри та заняття.

Знайшла корисну таблицю http://mam2mam.ru/articles/children/article.php?ID=3479 Для кожного заняття наводиться приблизний вік, з якого слід їх починати. Звичайно, дати можна і потрібно варіювати. Важливо: орієнтуватися на реакцію дитини, подобається чи не подобається. Не судіть по першій реакції: спробуйте 3-4 рази. Якщо дитину заняття не захопили - відкладіть їх до кращих часів. У перші місяці, звичайно, складніше визначити подобається або не подобається, захоплює чи ні. Але і вам напевно без різниці, показувати брязкальце або ж букви. Краще, звичайно букви: будьте впевнені, що образи ...

А ви вірите в прикмети?
Або це вже куку-ляля, як каже мій син, на тлі тривалого планування?
Дівчата, подивіться, нічого не забула?
Він до цього фільтру потрібен?
Які зауваження?
Який?
Жито встигає, коли це буває?