Телескоп Hubble відкрив мегаполіс в центрі Всесвіту: Місто Бога і інші загадки космосу

«Місто Бога» - одне з найзагадковіших явищ нашого Всесвіту. Учені не припиняють сперечатися про природу об'єкта, відкритого за допомогою телескопа Hubble.

Завдяки найпотужнішого телескопа нашої планети Hubble з моменту його запуску на орбіту Землі, це сталося 27 років тому, астрономи відкрили безліч цікавих космічних явищ. Саме орбітальний телескоп, який надійшов у космос спільно Європейським космічним агентством і NASA, дозволив заглянути в такі затишні місця нашого Всесвіту, про які вчені раніше навіть і не припускали. Але, незважаючи на всю прогресивність земної науки, іноді Hubble підкидає фахівцям-космологам і космічні «ребуси». Наприклад, одним із загадкових і суперечливих об'єктів, коли-небудь знятих орбітальним телескопом, є «Місто Бога», якась туманність в центрі Всесвіту.

Професор Кен Вілсон з університету Флориди першим звернув увагу на цікаву туманність, яка на фото потрапила в загальний доступ прямо з орбіти Hubble 26 грудня 1994 року. Для більш детального розгляду знімка учений скористався звичайної лупою і зумів розглянути дивну структуру білого плямочки.

Зв'язавшись з Американським аерокосмічним агентством, Вілсон розповів про своє відкриття і запропонував NASA скористатися всією потужністю орбітального телескопа і максимально наблизити зафіксований раніше об'єкт. Організація відреагувала миттєво, фото «Міста Бога» були вилучені із загального відкритого доступу, а Hubble отримав нове завдання і навів все свою наявну потужність на біле цятку в центрі Всесвіту.

Через кілька секунд співробітників Центру управління польоту Hubble просто приголомшили отримані знімки. На фото чітко виднівся величезний білий місто, спокійно ширяє в космосі без будь-яких прив'язок до планет або ж іншим об'єктам Всесвіту. Виявлений об'єкт отримав назву «Місто Бога», так як згідно з комп'ютерних даних розташовувався дійсно в центрі Всесвіту. Технологічна структура мала протяжність в кілька мільярдів кілометрів, і випромінювала неземне світло. Наша планета Земля здавалася б на тлі цього об'єкта просто непомітною піщинкою.

Обробка комп'ютерних даних, отриманих з орбітального телескопа, показала, що космічний місто інопланетної цивілізації обертається, не порушуючи правил руху оточуючих його галактик, і збігаючись з теорією Великого Вибуху. Вчені припустили, що дивовижний космічний об'єкт повинен бути мешкаємо, однак його мешканці навряд чи мають звичну для людського розуміння зовнішність. Можливо, творці величезного літаючого міста є високорозвиненою цивілізацією творців, які створюють звичні в нашому розумінні космічні об'єкти.

Імовірно ця надрозвинену цивілізація перевершує за своїми умінням жителів планети Нібіру, ​​яка, на думку конспірологів постійно загрожує Землі. Дізнавшись про те, що NASA приховує від громадськості цілий «Місто Бога», віртуальні фахівці відразу ж припустили, що саме цивілізація його, створила, і є творцем всього сущого в нашому Всесвіті.

Фахівці з NASA також підрахували, що «Місто Бога» є центрів Всесвіту, так як саме від точки його місцезнаходження і розходяться галактики. Звідси був зроблений висновок, що не центр Всесвіту знаходиться на відстані від нашої планети, а Земля віддалена від нього.

Завдяки телескопу Hubble вчені дізналися, що ж чекає нашу Галактику в майбутньому. У 2008 році орбітальний апарат сфотографував кілька галактик, які знаходяться на завершальному етапі свого розвитку. Космічний об'єкт GC 5256 розташований від Землі на відстані в 350 мільйонів світлових років, а безпосередньо ядра двох зливаються воєдино космічних об'єктів видалені на 13 тисяч кілометрів один від одного.

За допомогою орбітального телескопа вчені змогли розглянути дивне утворення під назвою «Павук» на Меркурії. Раніше вважалося, що розгалужені смуги, що відходять від величезного кратера, якими всіяна планета, є природними утвореннями або ж наслідком від бомбардування зоряними камінням. І тільки завдяки Hubble в 2014 році стало зрозуміло, що об'єкти мають неприродне походження і нагадують мережу тунелів величезного мегаполісу. Примітно, що раніше офіційна наука вважала, що життя на планеті не можлива.

Здивувала вчених і планета-монстр, яка перевищувала габарити Юпітера в 11 разів. Об'єкт, названий HD 106906b, знаходиться від своєї зірки-творця на неймовірній для народження відстані в 650 астрономічних одиниць. Космологи до сих пір не можуть зрозуміти, як на такій відстані від свого світила взагалі могла з'явитися планета.

Додав загадок земним ученим і астероїд P / 2013 P5, спійманий в об'єктив всюдисущого орбітального телескопа. У космічного каменю спостерігалося 6 хвостів, що абсолютно не властиво подібним космічним об'єктам. Космологи припустили, що об'єкт знищує сам себе і тому видно що світяться хвости, властиві лише для комет.

Несподіваним відкриттям для астрономів стало і виявлення астероїда Харікло, у якого є власні кільця. Маючи діаметр всього лише в 250 кілометрів, космічне тіло володіє двома кільцями, що абсолютно не характерно для об'єкта настільки маленького за космічними мірками. Вчені припустили, що кільця з'явилися в результаті зіткнення з іншим космічним тілом.

Наша Всесвіт повний таємниць і загадок, на які сучасна наука навряд чи найближчим часом знайде відповіді. Важко припустити, що ще приховують від людства глибини далекого космосу.