Шаринг, кардшаринг, шарінг нтв, шаринг континент

1. На думку вчених, екзопланета WASP-12b зникне приблизно через 10 млн. Років
  2. У сузір'ї Візничого розташована система WASP-12. У цій системі присутній екзопланета WASP-12b, відкрита...

ВАТ «ВимпелКом» (VIMP) / "Білайн" / уклав контракт з МОКС «Інтерсупутник» на використання канальної ємності на космічному апараті «Експрес МД1» / 80 град с.д. / для ефективної організації каналів зв'язку мережі третього покоління / 3G / на територіях суб'єктів РФ, що входять до складу Далекосхідного і Сибірського федеральних округів. Про це йдеться в повідомленні «ВимпелКому».
За словами виконавчого віце-президента ВАТ «ВимпелКом» з розвитку бізнесу на масовому ринку в Росії Дмитра Плесконос. використання орендованого супутникового ресурсу дозволить забезпечити мобільним доступом в Інтернет на базі 3G-технологій жителів віддалених і важкодоступних куточків такого складного по географії і рельєфу регіону, як Сибір і Дапльній Схід.
На сьогоднішній день для забезпечення роботи мережі ВАТ «ВимпелКом» використовуються канали 7 геостаціонарних супутників зв'язку С і Ku діапазону. Загальний обсяг орендованої ємності складає 675 МГц. У мережі працюють більше 300 земних станцій з діаметрами антен від 1,2 м до 11 м. Загальна пропускна здатність супутникових каналів, що використовуються в мережі «Білайн» - 865М біт / с.

На думку вчених, екзопланета WASP-12b зникне приблизно через 10 млн. Років
як повідомляє lenta.ru , Астрофізики стали свідками того, як зірка поглинає власну планету. Стаття вчених з'явилася в журналі Nature, а її короткий виклад наводить New Scientist.
У сузір'ї Візничого розташована система WASP-12. У цій системі присутній екзопланета WASP-12b, відкрита в 2008 році, яка робить один оборот навколо зірки за 1,1 доби.
За словами вчених, планета в даний час сильно «роздута» - при масі близько 1,4 юпитерианской, діаметр небесного тіла складає 1,8 діаметра цього газового гіганта. Дані характеристики - наслідок роботи приливних сил, які призводять до утворення всередині небесного тіла великої кількості тепла, яке і «роздуває» планету зсередини.
В результаті розрахунки показують, що планета має еліптичну форму. При цьому частина її матерії з великою швидкістю перетікає на зірку. На думку вчених, WASP-12b остаточно зникне приблизно через 10 мільйонів років.

Зовсім недавно вчені знайшли планету HD156668b, яка зайняла друге місце в рейтингу найбільш маленьких екзопланет. Маса тіла становить близько чотирьох земних. Планета знаходиться в системі, віддаленої від Землі на 80 світлових років у сузір'ї Геркулеса.

Intelsat 15 85.2 E - 12533 V 6666 3/4 - на супутнику з'явився міні-пакет з каналами «СГУ-ТВ» і «СГА»
Astra 1F 51 E - 12304 H і 12344 H 27500 3/4 - нові тестові частоти для каналу «RTL Люксембург»
Arabsat-2B 30.5 E - 12508 H 2600 3/4 - «Tayba TV» розпочав мовлення

Eutelsat W6 21.6 E - 10960 H 2530 3/4 - «Al Masar TV» з'явився на супутнику
Astra 1L 19.2 E - 11597 V 22000 5/6 - в пакеті з'явилися дві відкриті тесткарти в форматі mpeg4. 12633 H 22000 5/6 - «Sexy Sat TV 1» з'явився в пакеті
Eurobird 9A 9 ° E - 12092 H 27500 3/4 - в пакеті з'явився російськомовний дитячий релігійний канал «Посмішка дитини»
Супутник NSS-5 прибув в позицію 20 гр.з.д.
Супутник Intelsat-16 прибув в позицію 48 гр.з.д.

Стільниковий зв'язок дозволила вченим простежити траєкторії руху американців

В своїй статті , Опублікованій журналом Science, вчені з Центру дослідження складних мережевих систем (Center for Complex Network Research) при Північно-Західному університеті (США) аналізували переміщення 50 тис. Чоловік. Дослідники показали, що переважна більшість наших поїздок передбачувано для стороннього спостерігача. А частка дійсно незвичайних дій становить в середньому близько 7%.

Звичайно, те, що люди їдуть з ранку з житлових кварталів в ділові і заводські райони, не новина. Так само як не треба проводити спеціальне дослідження і для того, щоб передбачити потік машин в заміському напрямку в п'ятницю ввечері. Чи не буде відкриттям і те, що до вечора неділі виявляться забиті дороги, що ведуть від місць недільного відпочинку в сторону житлових кварталів. Питання тільки в тому, наскільки велика частка рутинних переміщень.

Питання тільки в тому, наскільки велика частка рутинних переміщень

Гідроїд Turritopsis nutricula - медуза, що має в діаметрі всього 4-5 мм, - унікальна тварина, яка здатна омолоджувати себе.
Зазвичай медузи гинуть після розмноження, проте Turritopsis вміє повертатися з "дорослої" стадії медузи до "дитячої" стадії поліпа. Теоретично, цей цикл здатен повторюватися до нескінченності, що робить дану істоту потенційно безсмертною. Turritopsis nutricula виявили в теплих тропічних водах, проте вчені підозрюють, що цей вид розповсюджується і в інших регіонах.
Медузи і гідри давно вже потрапили в поле зору біологів і генетиків, які сподіваються за допомогою цих істот розкрити секрети процесу старіння. Теорія про "біологічне безсмертя" гідри була висунута ще в XIX столітті, а в кінці 1990-х було експериментально доведено, що гідри не вмирають через старіння.
Відзначимо, що біологам також відомі "безсмертні" клітини, здатні за сприятливих умов ділитися нескінченне число разів. До таких належать, наприклад, стовбурові клітини.

До таких належать, наприклад, стовбурові клітини

У складі Мурчісонского метеорита - каменю, що впав на Землю в 1969 році, - знайшли близько 14 тисяч органічних сполук. Стаття вчених опублікована в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences. Коротко про роботу пише портал BBC News.

Дослідження Мурчісонского метеорита, названого так по імені австралійського містечка, поряд з яким він впав, ведуться з моменту падіння. Однак до сих пір вчені шукали в складі каменю тільки цікаві для них з'єднання. Автори нової роботи провели великомасштабний пошук, що дозволяє виявити величезну кількість речовин. Основним методом, який використовували вчені, була мас-спектрометрії.

Серед ідентифікованих органічних речовин автори виявили 70 амінокислот - молекул, частина з яких входить до складу земних білків. Дослідники не виключають, що в майбутньому в складі Мурчісона буде знайдено в сотні разів більше хімічних компонентів. Виявити їх все в ході проведеного дослідження не дозволили обмеження методу.

За оцінками фахівців, вік Мурчісонского метеорита становить приблизно 4,65 мільярда років. Вважається, що Сонце сформувалося на 150 мільйонів років пізніше. Вчені припускають, що Мурчисон пролітав крізь формується Сонячну систему і «зібрав» на себе містилися в ній речовини.

Аналіз хімічного складу Мурчісонского метеорита дав вченим вагомі докази теорії панспермії. Ця теорія припускає, що важливі для виникнення життя молекули були занесені на Землю з космосу. До таких молекул відносяться, наприклад, нуклеїнові кислоти. Елементарні складові частини нуклеїнових кислот були кілька років тому знайдені на Мурчісона. У 2008 році вчені показали, що ці сполуки мають позаземне походження.

У 2008 році вчені показали, що ці сполуки мають позаземне походження

Американські астрономи встановили, що подорож на швидкості, близькій до швидкості світла, буде руйнівним для космічного корабля. Свої результати вчені представлять на зустрічі Американського фізичного товариства, а їх короткий виклад наводить журнал New Scientist.

Як виявилося, головну небезпеку для об'єкта, що рухається зі швидкістю, близькою до швидкості світла, буде представляти міжзоряний водень. Фізики розрахували, що при русі зі швидкістю 0,99999998 світлової частинки водню будуть бомбардувати корабель з енергією близько 7 тераелектронвольт (це можна порівняти з енергією пучків у Великому адронному колайдері).

При цьому, незважаючи на малу щільність міжзоряного газу (близько 1 атома або іона на кубічний сантиметр) бомбардування виявиться, швидше за все, смертельної для команди. Шар алюмінію завтовшки в 10 сантиметрів затримає не більше 1 відсотка від всієї радіації, тому за секунду астронавти отримають дозу радіації, в 1700 разів перевищує смертельну.

Вказане значення швидкості для розрахунків було обрано з таких міркувань. Саме з такою швидкістю повинен летіти космічний корабель, щоб дістатися до центру Чумацького Шляху, який розташовується на відстані 50 тисяч світлових років від Землі, за 10 років (мова йде про час на кораблі).

За словами вчених, нові результати показують, що ймовірність відвідування Землі інопланетянами досить низка.

Дослідники створили суміш поживних компонентів, яка бореться з процесом старіння.

Результати дослідження вчених з університету МакМастер опубліковані у виданні Experimental Biology and Medicine - Експериментальна біологія і медицина.
«Як відомо, старіння притупляє наш розум, через що втрачається сприйняття світу і під загрозою опиняються наші фізичні здібності», заявив ад'юнкт-професор біології Девід Ролло. «Скорочення фізичної активності - досить порівняти дитини і старого - одне з найбільш традиційних наслідків старіння, і, крім того, хороший індикатор огрядності і загального ризику летального результату».
В ході дослідження з'ясувалося, що винайдена харчова добавка відшкодовує цей ключовий компонент старіння у мишей, збільшуючи діяльність мітохондрій і знижуючи вироблення ними вільних радикалів, які, як вважається, є основною причиною клітинного старіння.
Більшість первинних причин людської смертності корелює з віком і вільно-радикальними процесами, включаючи хворобу серця, інсульт, діабет другого типу, рак, нейродегенеративні захворювання і, нарешті, запальні і аутоімунні розлади. Успішне втручання в процес старіння може допомогти в профілактиці цих недуг.
В ході експерименту на мишах вдалося довести, що розробка дійсно дозволяє зберегти молодість під час фактичної старості.
Склад суміші - компоненти, куплені в найближчих магазинах, включаючи вітаміни B1, C, D, E, ацетилсаліцилову кислоту, бета каротин, фолієву кислоту, часник, імбир, гінкго білоба, женьшень, екстракт зеленого чаю, магній, мелатонін, калій, масло печінки тріски та олія лляного насіння.
Компоненти об'єднали виходячи з їх здатності впливати на п'ять процесів, що призводять до старіння.
В результаті вдалося домогтися не просто продовження життя, вважає Ролло.
«Забезпечення для літніх нормального самопочуття і життєдіяльності пропонує масу соціально-економічних вигод», говорить він. «Наше дослідження дозволить поліпшити якість життя людей в віці».